Monday, April 18, 2011

yyyeaaahhhh!!!! musimnya dah tiba!!

assalamualaikum...

kali ini nak menulis entri mengenai sesuatu..mestilah tulis..takkan nak melukis pulak..hehehehe~
ok..sekarang ni dunia dah maju,zaman pun dah berubah..orang berubah, itu aku tak tahu lah pula ;)

kalau orang bermyspace, kita pun nak join the club juga...
kalau orang nak ym, kita pun same..
kalau orang nak facebooking, kita pun fb juga..
kalau orang nak skype, kita skype juga..
kalau orang nak twitter, kita pun nak twit sama..
kalau...ehh berapa banyak kalau daaaaa~ hehehehehe....

urrmmm...mesti korang akan cakap... " ala...kan dah basi cerita-cerita orang berblogging nih.. ketinggalan.." hehehe tapi aku tak kisah sebab nama pun blog..jadi...kita bebas untuk menulis (cuma jangan melebih2 sudah lah) ok..yang aku perasan sekarang, semua nak terjun dalam kolam blogging ni..(cehh cakap orang..diri sendiri pun sama! ngehehehe..)  hampir kesemua kawan-kawan aku join 'pool' ini..masing-masing dengan pelbagai kreativiti yang menarik dalam menulis..ada yang sekadar berkongsi petua atau nasihat..malah ada juga yang buat macam diari harian mereka..kalau aku punya situasi??hahaha tak tahu..tulis ikut sedap jer..kalau masin,masinlah jawabnya..kalau manis,manislah jawabnya..hehehe kalau lagi!! (-.-")

tapi itu terpulang pada individu masing2 nak buat apa dgn blog mereka..as long depa happy..aku kagum,terkejut dan happy bila dapat tahu..yela dengan lagi ramai yang join blogging ini akan mewarnaikan lagi dunia blogging..hahahahaha ayat aku! =.="

cuma nak kata selamat berblogging kepada siapa-siapa yang baru join dunia blog ini macam saya..harap korang akan terus menghasilkan blog2 yang menarik untuk tatapan semua..all the best!! yaawwww!!! ;)




me out! ngehehehe..see u guys at the next post... v(^,^)v

No comments:

Post a Comment