Wednesday, April 13, 2011

friends all the time ;)

assalamualaikum..nak bercerita mengenai kawan2..(bukan semua lah..kalau semua hbs blog ni xda nk bca sbb byk sgt!! ngeeee~)


Zulfah atikah zulkefli..knl msa f1 di smk saas..cukup minat melukis kartun2 terutama cardcaptor sakura..lagi2 bila bab bju kawin aku..=.=” smpai siap jnji nk tlg designkan utk aku lagi..seorg yg kelam-kabut namun xsuka bila org buat dia mrh! Kalau x,hbslah kna berleter..dlu kuat melatah..bdk2 kls slalu knakan dia trmasuk aku skali..(peace2!!^^.)interesting sgt mgenai dia,kitaorg satu kpala smpaikan kdg2 boleh mngis skali..huhu..


a'au


Nor amira anuar,lebih dikenali sbg a’au..(huda pnya psl..haha) kami knl msa f4..mira seorg yg pyayang..tersangat! mmpnyai hati yg baik..sudi mnjdi pndgr yg stia utk sgala luahan dpd shbat2nya..mampu mberi sbarang nsihat yg bagus..dlu msa f4,f5 slalu lpak2 dgn dia..al-maklum dduk sblah2..hehe..kalau aku ni seorg yg tegas,dia sebaliknya..pelengkaplah kata org..




saya,ana & nina
Anna mariam khanapiah atau ana..beliau cukup sygkan shabt2nya..kalau gelak dgn dia xpyh ckplah..satu sek boleh dgr..knl dgnnya msa f2 itupun dri mira zainuddin..kami jdi baik mse f3 satu kls..kbtlan kami pgawas..jdi ada jela msa same2..pssttt nk thu,pnh gak skip duty and pegi lepak skali dgn dia..ktog leh dkatakan skepala sampai kdg2 suka knakan org..yg aku msih igt msa hari krnival dimana dia kenakan seorg snior dgn pggilan ‘abc’ sbb msa tu dia promote abc utk gerai kls..aku pun apa lagi,join the clublah smpai snior tu cam muka kami.. ;B Itu msa zmn knakalan kami,skg da baik kot! Haha =P

Ana ada 'kembar' sbb muka seiras..amanina afiqah..aku knl dia msa kcik lagi..dimana ada ana situ ada si nina ni..kalau bercakap xpnh nk benti..heran aku bila la dia ni xpnt ckp =.=" kalau nk ckp sal dia ni smpai sok xhbs..haha..papepun she's the best la.. :)



lunch with mirul,ana,nina & yat

Muhammad amirul farhan atau mirul,a’an & paan atauuuu doraemon^^,)..mamat sorg ni knl msa f1 satu kls juga sama zulfah & aku..slalu lepak skali..segeng dgn ana juga..dia mmg baik sgt2 dgn aku..slalu tlg aku..backup pun slalu juga..hehe thanks mirul ;) aduhh rindu nk lepak skali,gelak2.. byk sgt kalau nk cter sal dia..Cuma apa yg boleh ckap,saya sgt2 bersyukur dpt knl dgn anda encik amirul farhan..ngeee~ (^.^)




faesal

Muhamad faisal atau cik faesal kita...dia ni kecik je dlu skg mak aiii…tinggi dri aku..aduhh=.=” well..baik and CUTE..hehe joking..extremely likes futsal and avenged sevenfold..he can be a good companion for me..cehh..thats what he told me..seriously! (:




alip

Alif sahak or alip..mmm knl  msa sek rendah lagi..mula rpt msa f3 sekls..dlm kls dulu dia xbyk ckp sgt..tpi dia baik! Paling xleh lupa,bila aniq,bdk sblh dia knakan dia smpai stu kls pun join..msa tu nk ksian tp xsmpai ati sbb best pulak mgenakan org..haha..jahat betul! X)









adam





next,mr.5A's or adam..haha serius pndai! nakal-nakal dia pun dpt higher dri aku yg budak baik ni (tangan ke dada,mata ke atas) well..he is kind..sometimes xleh expect dia akn buat ape..so mystery..haihh..tp syok kwn dgn dia coz cool jer!! =D




khai ;)

khairel izzudin or khai xpun izzu..pndai akaun! aihh malu cheq..haha..pakcik sorg ni baik gila..suka ajaqkan akaun dgn +math sbb dia terer juga..boleh terkenal dgn dia pn sbb tusyen sama..mamat nih gila2 juga otak dia..haha..hmm tp most important he's soooo sweet..!! ;) hahaha..joking..=P







mr.black :P


hah!! yang sorg ni..aduh..susah nk ckp..suka wat mslah dgn prgai dia..tp serius baiklah dia ni..adib or black..(dilabelkan sbb kaler kulit..) papepun adib ni klakar! kdg2 org serius pn boleh buat lawak 'pandai' dia..kalo exm lgilah..gelabah kdg2 satu hal kalau da kantoi..adib adib!! hehehe =.="







daman


aihhh ni lagi sorg nakal yg amat..suka mgenakan aku msa mula-mula pndah dulu kt johor..last2 ktorg jdi rapat lah..mcm mna aku pn xthu tp katanya dia suka knakan aku..bengong jer! daman,nama dia,sma mcm kwn len..baik sgt..haha..(lagi skali,tgn ke dada,mata ke ats ;P)








kerol


 yang ni nak kata nakal atau baik.tgh2 lah..ada msa nkl gila da msa baik pulak..gajah pjak ular pun xmati (ehh..ada kna mgena ker?? huhu) khairol syawal or kerol budak yg aku knl dri f2..dlu igt dia sombong tp skali dah kawan..mak aii bru tersedar dri mimpi aku ni! nakal akan diberi perhatian dlu..haha grau je kerol..well..anda sgt baik!! =>










  
jue & salimah


awek yg sweet dua org ni, juanna and salimah..dorg antara kwn baik aku di jhor(sek bru) nk kata nakal cuma antara kitaorg je..pling jht kami pnah buat mkn,tdo n xbuat hmwork dlm kls..tp jue lagi gempak!! slalu tdo dlm kls,xkira masa..tapi pergghh ckp lu,minah ni pandai! hehe..salimah pulak aku suka tgk dia gelak sbb sopan giler padahal bagi dia itulah gelak the best yg dia buat..hehe..depa baik sgt sgt sgt..love u both!!










ada lagi kawan2 yang lain mcm arinah,julaihan.eimah,nazat,ayu,zue,rysha,shud,nana,lina,shafarul,pie,deanna,
zafirah,as,dayang,olan,meah dan semua skali lah..maaf xdpt nk catat..cheq penat tulis..papepun kalian sentiasa di hati saya!!! ;)




masa jadi fasi utk kem pengawas



cikgu suh buat kerja,kami sempat pose lagi =.="


kelas 4/5 ehsan (2008/2009) yang havoc,kecoh,gempak dan sewaktu dgnnya...!!

muka-muka lega lps dpt tahu result spm ;)

No comments:

Post a Comment