Monday, November 21, 2011

Jangan patah semangat !!!

Assalamualaikum..


sekarang ni semua penyokong bola sepak tanah air sdg berada dlm keadaan gelisah smpai jantung boleh terkeluar dari badan memandangkan pasukan bolasepak negara telah berjaya mara ke peringkat akhir di Sukan Sea ke-26 Indonesia untuk merebut pingat emas dan sekaligus menjadi juara utk acara bolasepak..

pasukan kita akan bertemu dengan pasukan Indonesia sekali lagi buat kali terakhir di Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta, pada 21 November 2011, jam 8.00 malam..aksi Live di TV1,TV3, DAN ASTRO ARENA..

kalah atau menang bergantung pada players kita dan sokongan peminat juga..insyaAllah rezeki akan berpihak kpd kita..yg gaduh2 siapa lagi hebat tu biarkan jela..pening juga aku bila baca..haha..kalau Malaysia menang, Alhamdulillah tp kalau pihak lawan mng, baguslah..mcm org selalu kata, adatlah bila dlm sesuatu pertandingan ada menang dan ada yg kalah..kita harus positif dan optimis..cuma yg penting kita perlu hormat antara satu sma lain..barulah seronok nk layan bola..haha..*ayat-ayat aku! ishh nnti ada yg dok perli ni -.-' sabar jela~

p/s : HIDUP HARIMAU MALAYA!!
MALAYSIA BOLEH!!

Malaysia U23 VS Indonesia U23



selamat menonton! :)
*credits to Google Images..TQ

2 comments: