Wednesday, November 23, 2011

menunjukkan kreativiti yang terlampau 'HEBAT'

Assalamualaikum semua

amacam hari ni? ada baik kah? hari aku xbeberapa nak baik la :( aku terlambat bangun untuk amek exam Add Math td..hbs la result SPM aku nanti..macam mana nak dapatkan A+ kalau xjawab..
cett..munguk punya mata..dah penuh taik mata pun masih tak sedarkan diri juga -.-'
ggrrrrr..perkara yang lepas jangan dikenangkan lagi..hahaha ayatku! 
sebenarnya aku bukan nak kata yg ni..lantak pi lah kat Matematik Tambah tu..hahaha..ada aku kisah?! 
ni hah nak tunjuk bakat yg da lama asyik timbul dlm diri adikku..camgampang je kan..hahahaha
tadi dia dok hack laptop mem besar kami..ingat main game online tp tgh melukis rupanya..hampeh..


amacam? ada gaya kartunis hebat x? hahaha

hahahahaha aku tak terkata apa bila tgk ni..aisehh..
ok la nak pergi mencari ilham kejap..usha abg Muslim aku..mlm ni kan ada game..sokong Malaysia meh :)
Salam~

No comments:

Post a Comment